October 27, 2021

Kako doseči obiskanost spletne strani?

Morda bi si mislili, da je spletno oglaševanje povsem enostavno. Nenazadnje smo vedno in povsod na spletu izpostavljeni oglasom, ki nas spremljajo v vsakem kotičku spletnih strani, pogosto se pojavijo tudi kar sami od sebe. In res je oglaševanje v teoriji precej preprosto, saj imamo na voljo različne sisteme, ki to zelo poenostavijo. A če želimo doseči najboljši učinek, bo najboljša rešitev profesionalna spletna agencija, ki ponuja oglaševanje.

Ravno zato je priporočljivo, da že v izhodišču delo zaupamo strokovnjakom. Spletna agencija, ki ima v ponudbi spletno oglaševanje, bo dobro poskrbela za vsa opravila na tem področju. Ne pozabimo, da mora biti pristop celovit in premišljen – ne gre le za oblikovanje in objavo oglasov. Oglasne kampanje so skrbno načrtovane in se sproti prilagajajo, preverja se učinek različnih oglasov in sporočil, pogosto so razlike minimalne. Le z rednim in strokovnim upravljanjem oglaševanja lahko dobra spletna agencija zagotovi odličen rezultat.

SEO optimizacija ima vsekakor kar nekaj prednosti, ki se običajno močno oglašujejo in izpostavljajo kot nadvse zaželene. In res je pogosto tako, da uspešna optimizacija prinese izjemne rezultate, ki so zelo prepričljivi. Toda še veliko več je primerov spodletelih optimizacijskih projektov, ki jih niti ne opazimo, ker ostanejo skriti pod kupom konkurenčnih spletišč. V takšnih primerih se zdi, da Google oglasi in druge alternative brez težav povsem nadomestijo optimizacijo. Kdaj je torej smiselno spletno stran optimizirati in kdaj ne?

Samostojna optimizacija

Jasno je, da ima optimizacija za iskalnike že sama po sebi veliko vrednost, če je dobro izvedena. V tem primeru lahko brez težav kar samostojno poskrbi za dober obisk. Google oglasi večinoma ne morejo nadomestiti prednosti, ki izhaja iz visokih uvrstitev za mnoge ključne besede, ali pa za to zahtevajo velike investicije. Pri optimizaciji je nujno potrebno poznati in uporabljati primerna SEO orodja, s pomočjo katerih boste določili ključne besede, preverili iskalno publiko za vaše izdelke, vašo trenutno pozicijo itd.

Optimizacija za iskalnike je torej smiselna, če je korektno izvedena in prinaša dejanske rezultate. V primeru, da se opravila lotimo le površno, pa ne prinaša dobrih rezultatov in je vsakršna investicija časa, truda ali denarja zaman.

Optimizacija spletne strani je še kako zelo nujno potrebna, če nismo na primer zadovoljni s trenutnimi pozicijami naše spletne strani. Prav tako je tovrstna optimizacija nujno potrebna, če si želimo povečati tudi število povpraševanj in klicev, ki se navezujejo na naše storitve, izdelke ter še kaj, kar se lahko najde na našem spletnem mestu.

Optimizacija spletne strani pa je še kako zelo dobrodošla tudi v primeru, če na primer želimo na svojo spletno stran pridobiti čim več obiskovalcev, za katere v nadaljevanju močno upamo, da bodo postali naše stalne stranke oziroma kupci. Poleg tega pa bomo svojo spletno stran dali optimizirati tudi zato, ker želimo ustvarjati vsebino, ki bo všeč tako uporabnikom kot tudi spletnim iskalnikom.

Gre za zahteven in dolgotrajen proces, ki ga je smiselno prepustiti strokovnjakom, saj sami pogosto naletimo na mnoge napake pri SEO optimizaciji.

optimizacija spletnih strani

Ključna je vsebina

Spletna stran je pravzaprav predstavitev vsebine, ravno ta pa je ključna za uspešno spletno poslovanje. Pomembno je torej, da za predstavitev na spletni strani uporabimo kakovostno vsebino, ki bo tudi kar se da prilagojena svojemu namenu. V prvi vrsti je treba na to pomisliti pri izdelavi spletišča, predvsem pri predstavitvi tistih ključnih podatkov, a tudi vzdrževanje spletnih strani na dolgi rok mora vključevati osvežitve vsebine.

Na spletišču lahko vsebino redno dodajamo, običajno v obliki uporabnih blogov. To ima neposredne in posredne koristi, saj gre za vsebinski marketing, ki lahko brez velikega vložka prinese znatne obresti. Poleg tega je od dodajanja takšne vsebine odvisna tudi SEO optimizacija, tudi če pri ustvarjanju vsebin sploh ne pazimo na to, da sledimo specifičnim smernicam, ki jih postavljajo načela optimizacije. Pravzaprav SEO optimizacija v zadnjem času vse bolj poudarja pomen kakovostne naravne vsebine, tako da je redno objavljanje novih vsebin varna strategija za doseganje ali utrjevanje položaja na vrhu rezultatov spletnih iskanj.

Kaj pa plačljivi oglasi?

Google oglasi se pojavljajo prav na vrhu seznama zadetkov, česar ne moremo doseči še s tako dobro optimizacijo. Seveda lahko optimizacija za iskalnike povezavo do spletne strani uvrsti na prvo mesto med rezultati iskanja, a ker se oglasi pojavljajo v istem stilu vsepovsod okoli rezultatov, je ta učinek nekoliko oslabljen. Lahko torej Google oglasi nadomestijo optimizacijo?

Statistika pravi, da ne. Kljub temu, da se seznam zadetkov za iskanja precej spreminja in se sproti prilagajajo tudi pozicije in izgled oglasov, se iskalci še vedno raje zanesejo na organske zadetke in klikajo na visoko uvrščene povezave. Je pa to precej odvisno od niše in seveda od oglasov – za nekatere iskane izraze se oglasi na primer ne prikazujejo.

Spletno oglaševanje, ki prinaša zaslužek

Bi radi preko interneta zaslužili kak evro? Najbolj enostavna možnost je bržkone spletno oglaševanje. Ta opcija omogoča, da prostor na svoji spletni strani ponudimo v zakup oglaševalcem, ali pa na strani prikazujemo oglase, nato pa poberemo provizijo za vsak klik nanje. Izdelava internetne strani za tak namen ni zahtevna, iskanje oglaševalcev pa sploh ni potrebno – na voljo so oglaševalski sistemi, ki združujejo oglaševalce in založnike, tako da se ni treba ukvarjati še s tem. To omogoča na primer Google Ads okolje, ki povezuje dva sistema, AdWords in AdSense. Prav ta ponujata najboljšo priložnost za zaslužek s spletnim oglaševanjem.

Prvi korak je izdelava internetne strani. Ni treba, da gre za posebej kompleksno stran z mnogimi funkcionalnostmi, bolj se posvetimo optimizaciji prikaza vsebine. Seveda je pomembno, da stran dobro deluje, dobrodošlo pa je, da je že vsaj malo uveljavljena. Lahko gre za zelo raznolike strani, od osnovnih predstavitev določenih interesnih področij do zelo specifičnih spletišč. Važno je, da imamo vsebino, ki privlači bralce. Čeprav izdelava internetne strani s tehničnega vidika ni poseben bavbav, bo treba stran vzdrževati in osveževati s kakovostno vsebino ter nasploh skrbeti, da bomo imeli veliko zadovoljnih obiskovalcev.

Google Ads sistemi so odprti za vsakogar, ki ustreza dokaj striktnim pogojem vstopa. Založniki, ki želijo prikazovati oglase v zameno za provizijo, morajo predložiti ustrezno spletno stran, ki jo Google temeljito preveri. Čisto možno je, da bo Google Ads zavrnil tudi dokaj dobro urejeno spletno stran, če v kakšni malenkosti krši pogoje uporabe. Prav tako je treba oglase pravilno prikazovati, kar pa ni tak problem – v sistemu Google Ads pridobimo kodo, ki jo umestimo na stran, oglasi pa se bodo prikazovali samodejno.

V osnovi je spletno oglaševanje povsem enostavno, a v resnici seveda ni lahko uspeti. Možnost pa vsekakor obstaja, poleg tega je možno to vrsto oglaševanja kasneje tudi nadgraditi.

seo optimizacija

Facebook oglaševanje je moderna oblika oglaševanja

Facebook je danes poznan skorajda vsem ljudem in večina od njih ga tudi zelo aktivno uporablja. Namenjen je številnim dejavnostim ter aktivnostim, med njimi tudi oglaševanju. Še več; facebook oglaševanje v današnjem času velja za eno od najbolj vrhunskih oblik oglaševanja, ki ljudem oziroma oglaševalcem ponavadi prinese tudi največ uspeha.

Facebook oglaševanje je tako postalo zelo priljubljeno pri prva vseh generacijah. Vse se namreč zavedajo, da lahko s pomočjo Facebooka zlahka postanejo zelo prepoznavni in tudi uspešni pri svojem poslovanju. Mnoga podjetja in posamezniki, ki so na začetku svoje poti, se najprej odločijo za Facebook oglaševanje. Na to jih opozorijo tudi drugi, ki tovrstno obliko oglaševanja že spretno izkoriščajo v svoje namene. Pri tem pa ne zapravijo kaj dosti denarja.

Vsaj občasno je pametno spletno stran osvežiti. Ne tako, da pritisnemo na tipko F5, temveč tako, da naložimo novo vsebino, uredimo informacije, seveda prilagodimo tudi vizualno podobo. Vse to so opravila, ki jih vključuje vestno vzdrževanje spletnih strani, ne gre pa le za vzdrževanje uporabnosti in podobe, temveč za smiseln poslovni ukrep, ki omogoča dolgoročno doseganje zastavljenih ciljev pri spletnem poslovanju, nenazadnje pa ima od tovrstnega vzdrževanja koristi tudi SEO optimizacija.